loading...
درس شیوه ارائه
محمد سعادتی نیا بازدید : 17 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

اگر در دنیای کامپیوتر ویروس و نرم افزارهای مخربی مشابه آن وجود دارد ، بدون شک شبکه مناسب ترین محیط کشت برای ویروسها و سایر نرم افزارهای مخرب است ، با آب و غذا و نور و دمای مناسب ! هر شبکه از اتصال چندین کامپیوتر به وجود می آید . اینترنت یک شبکه بسیار بزرگ است که از اتصال میلیونها کامپیوتر به وجود آمده . اتصال برخی از این کامپیوترها به صورت دائم و اتصال بسیاری از کامپیوترهای دیگر (کاربران اینترنت ) موقتی است . معمولا سازمانها و ادارات با صرف هزینه های سنگین امنیت شبکه های خود را (که بسیاری از آنها به اینترنت نیز متصل هستند ) تا حد قابل قبولی تامین می کنند . ولی آسیب پذیر ترین شبکه ها ،

معمولا شبکه های کوچک اداری یا خانگی هستند . این دسته از شبکه ها اکثرا به دلیل نیازهای ساده ای نظیر اشتراک فایل و پرینتر به وجود آمده اند و صاحبان و یا نصب کنندگان آنها اطلاع چندانی از امنیت شبکه و چگونگی حفظ یا افزایش آن ندارند . به همین دلیل در کشورهای توسعه یافته شغل مشاور امنیت شبکه (Network Security Assistant ) یکی از مشاغل مهم و پردرآمد و تخصصی به شمار می آید . بسیاری از سازمانها و ادارات کوچک و بزرگ از مشاوران امنیت شبکه کمک می گیرند تا شبکه و اطلاعات مهم و با ارزش آنها ، از دسترسی افراد غیر مجاز در امان بماند .

محمد سعادتی نیا بازدید : 18 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

6نکته مهم برای حفظ امنیت فرزندان‌تان در شبکه‌های اجتماعی

امروزه افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که طیف گسترده‌ای از آن‌ها را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند. استفاده بیش از حد نوجوانان از شبکه‌های اجتماعی موجب ایجاد مشکلاتی برای آنها می‌شود. این وظیفه والدین است که کودکان و نوجوانان را از این خطرات حفظ کنند. با زومیت همراه باشید تا با روش‌های مقابله با این خطرات در شبکه‌های اجتماعی آشنا شوید.

امروزه درک کودکان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی بیشتر شده است. چیزیحدود 80 درصد از نوجوانانی که از اینترنت استفاده می‌کند، در شبکه‌هایاجتماعی نیز به فعالیت می‌پردازند و اطلاعات مربوط به خود را بیش از پیشدر این شبکه‌ها به اشتراک می‌گذارند.

در حالی که رشد کاربران آنلاین مفید است، اما دارای خطر‌های خاص خودنیز است. سو استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان می‌تواند به یک مشکلجدی تبدیل شود.

برای بسیاری از والدین، هدایت فرزندان در نحوه استفاده از شبکه‌‌هایاجتماعی نه‌تنها نگران کننده است بلکه برای آنها نوعی چالش محسوب می‌شود. اما استفاده از روش‌های درست، می‌تواند به پدر و مادر‌ها کمک کند تانمونه‌های مثبتی را برای فرزندان خود قرار دهند و به آنها نحوه مسئولانه ودرست استفاده کردن از این شبکه‌های اجتماعی را آموزش دهند.

در ادامه با 6 راهنمایی متخصصان این امور آشنا می‌شویم تا کودکان شما به درستی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایند.

محمد سعادتی نیا بازدید : 23 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

۷دلیلی که کاربران اندروید، گوشی هوشمند خود را به آیفون ترجیح می‌دهند

اگربرای تصمیم گیری خرید بین گوشی‌های اندرویدی و آیفون مانده‌اید، کاربراناندرویدی برای انتخاب خود ۷ دلیل عمده دارند که به آن‌ها در ادامه مطلبخواهیم پرداخت. می‌توانید با توجه به هر کدام دقت تصمیم گیری خود رابالاتر ببرید و انتخاب صحیح‌تری داشته باشید.

1.گوشی‌‌های اندرویدی همگام سازی بهتری باسرویس‌های گوگل مثل جیمیل، نقشه و تقویم گوگل دارند. شما می‌توانید همیشهزودتر از کاربران آیفون از این سرویس‌ها بهره‌مند شوید.

2.بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به شما اجازهمی‌دهند باتری دستگاه را تعویض کنید. این امکان بسیار خوبی است، چرا کهباتری‌ها در گذشت زمان با افت شارژدهی رو به رو خواهند شد.

3.خیلی از گوشی‌های اندرویدی به شما اجازهاضافه کردن کارت‌های حافظه میکرو SD را می‌دهند. پس می‌توانید هر گاه کهخواستید مقدار حافظه بیشتری به گوشی خود اضافه کنید.

4.گوشی‌های اندرویدی اجازه نصب لانچر‌هایمختلف را می‌دهند. از این طریق می‌توانید صفحه خانگی دستگاه را هر گونه کهخواستید شخصی سازی کنید.

5.آن‌ها با کابل استاندارد USB شارژ می‌شوندکه بسیار متداول‌تر از کابل لایتنینگ اپل است. یعنی اگر کابل شارژر راهمراه نداشته باشید به سادگی می‌توانید از کابل دیگران استفاده کنید.

6.از لحاظ سخت‌افزاری انتخاب‌ها در بین گوشی‌های اندرویدی بسیار گسترده است. از نمایشگر‌های ۶ اینچی تا صفحه نمایش‌های خمیده.

7.شما همچنین می‌توانید با نیمی از قیمتآیفون، یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی را خریداری کنید. یکی ازانتخاب‌های خوب می‌تواند وان پلاس وان باشد که تنها ۳۵۰ دلار هزینه برایشما خواهد داشت.

محمد سعادتی نیا بازدید : 15 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

گوگل 10 عبارت بیشتر جستجو شده در سال 2014 را معرفی کرد

 

گوگل طبق سنت همیشگی خود در اواخر سال میلادی اقدام به انتشار لیست عبارات پرطرفدار جستجو می‌کند. امسال نیز غول جستجو لیست ده‌تایی این واژه‌ها را به تفیکیک مناطق جغرافیایی و کشورها منتشر کرده است.

 با نگاه به لیست عباراتی که کاربران در موتور جستجوی گوگل واردکرده‌اند می‌توان به این نتیجه رسید که موضوعات مربوط به حوادث تلخ وناگوار طرفداران بیشتری دارند، چراکه جستجو در این موارد بسیار بیشتر است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد لیست‌های منتشر شده این است که لیست مواردیکه آمریکایی‌ها در گوگل جستجو کرده‌اند، به مواردی که اغلب جهانیان آن‌هارا از گوگل پرسیده‌اند، نزدیک است.

در این لیست به ترتیب رابین ویلیمایز،جام‌جهانی فوتبال،ابولا،هواپیمایی مالزی،چالش آب یخ بیماران ALS،فلپی برد،کونچیتا وورست،داعش،فیلم انیمیشنی Frozen والمپیک سوشی قرار گرفته‌اند.

یکی از نکات جالب توجه این لیست، نبودن نام یکی از محصولات کمپانی اپلدر این لیست ده‌تایی است. از سال ۲۰۱۰ میلادی به ترتیب محصولات اپل یکی ازرتبه‌های اول تا دهم را در بین واژه‌های پرطرفدار جستجو شده به خود اختصاصمی‌دانند. آیپد در سال ۲۰۱۰، آیفون ۵ و آیپد ۳ در سال ۲۰۱۱، آیپد ۳ در سال۲۰۱۲و آیفون در سال ۲۰۱۳ در جمع ده واژه‌ی جستجو شده قرار داشتند.

با توجه به آمار‌های منتشر شده در سال‌های اخیر، فلپی برد اولیناپلیکیشنی است که موفق شده به لیست ده واژه‌ی جستجو شده راه یابد. گوگلاعلام کرده که بازی‌هایی چون ۲۰۴۸ و فلپی‌برد پروژه‌های انفرادی هستند کهموفقیتی فراتر از دستینی (Destiny)، گران‌ترین بازی تاریخ را از آن خودکرده‌اند.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
محمد سعادتی نیا هستم ...دانشجوی مهندسی کامپیوتر علاقه مند به..کتاب..تنیس..پیتزا روانشناسی...فیلم...شبکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 76
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 53,328
  • کدهای اختصاصی